Om Progress

Progress er en startup-bedrift med 2 ansatte, som har som mål å ha et testbart produkt klart til høsten 2024

En startup-bedrift i rask vekst

Til tross for at bedriften ble stiftet i februar 2024, har progresjonen vært rask, og vi håper på en testlansering i fjerde kvartal 2024. Nedenfor vises bedriftens fremgang og planer for den kommende tiden.

Warranty Icon

Q1 2024

Forretningsplanen ble pitchet til VIS, som videre førte til opptak i GrunderAkademiet. Stiftelse av Progress Hub AS i Brønnøysundregisteret.

Shopping Cart Icon

Q2 2024

Kartlagt nøkkelfunksjonalitet, samt ferdigstilling av designet for plattformen.
Inngått samarbeid med Microsoft for IT- tjenester.

Delivery Icon

Q3 2024

Systemet utvikles kontinuerlig, og det er forventet at en testbar versjon av produktet er klart i denne perioden.

Service Icon

Q4 2024

Vi begynner å teste produktet i byggeprosjekter. Samarbeids- partnere får teste produktet gratis, og vi jobber videre med å optimalisere produktet.

Hvordan fungerer plattformen?

Vi har erfart at programvaren som blir laget for håndverker-bransjen krever veldig mye vedlikehold og tid fra de ansatte for at de skal fungere til sitt formål.

Progress er utformet med hovedfokus på at det skal være veldig enkelt og lite tidkrevende for kunder å holde sine prosjekter oppdaterte.

Blir du kunde hos oss får du tildelt et visst antall brukere basert på din bedrifts behov. Så fort en bruker er registrert er det mulig å opprette prosjekter.

Ved opprettelse av prosjekter legges det inn standard informasjon om prosjektet, samt kunde slik at denne også blir oppdatert. Etter dette legges underentreprenører til med telefonnummer, samt oppgavene som skal gjennomføres.

Basert på denne informasjonen vil systemet automatisk ta seg av å varsle de ulike aktørene om fremdriften i prosjektet. Når et selskap arbeider med en oppgave får kontaktperson fra selskapet daglig en melding med en lenke hvor vedkommende krysser av et valg i et skjema. Dette er alt som må gjøres, og er anslått til å ta cirka 20 sekunder.

Videre varsler systemet den neste aktøren når en oppgave nærmer seg slutten, i tillegg til at man får en melding når det er klart.

Systemet tillater også kommunikasjon mellom partene, et oversiktlig dashboard for prosjektet, samt registrering av bilder ved slutten av de ulike oppgavene.

Teamet

Co-Owner Johann

CEO

Johann Fosse De Jonge

Co-Owner Adrian

CTO

Adrian Berget